Dag 11: Dublin to Dublin Airport

17 september 2010 - Dublin, Ierland

Laatste dag! Klaar om alles in te pakken en nog een laatste attractie te doen voor we de vlucht terug naar huis pakken! We zijn na het ontbijt naar Newgrange gereden. Newgrange is een tombe die dateert van 3000 BC! Ouder dan de pyramides en het oudste bouwwerk dat we ooit bezocht hebben! Eens deze site bezocht, hebben we de koers ingezet naar de luchthaven waar rond 18u ons vluchtje terug naar huis vertrok!

End of story! Till next time!

Grtz

1. Oma en Opa:
    2 november 2010
    wat een belevenissen hebben jullie daar, het lijkt ons niet helemaal ongevaarlijk hoor Steven, let goed op dat je niet je hele leven spijt krijgt van deze belevenissen, want je hebt snel iets opgelopen, maar om net weer kwijt te raken is vaak vele malen meer tijd en ellende nodig. Eet niet van de straat en ook niet in hotes or restaurants die je niet kunt vertrouwen drink nergens uit de kraan etc kom gezond weer thuis dat hopen wij GRoetjes Oma en OPa